درباره شرکت میعاد فجر البرز  میتوان گفت با سال ها تلاش به منظور آسایش و تامین امنیت خودروی و با رعایت استاندارهای ایمنی تاسیس گردید و با تلاش و پشتکار روزافزون به منظور خدمات بیشتر و جلوگیری از شگردهای جدید سرقت خودرو دایر میباشد .

همواره در راستای به روزرسانی دانش فنی توانسته است با رعایت استاندارهای ایمنی صنعت خودرو  به شرکت‌های خودروسازی و تامین قطعات جانبی معتبری همچون، ایرانخودرو، ایساکو، آپکو و سایپا نمایندگی‌های مجاز آنها همکاری داشته باشد.

و با تکیه بر این پشتوانه عملی و تجربی موفق به ارائه قطعات و خدمات ایمنی خودرو در سطح کشور فعالیت کاری خود را در زمینه ساخت انواع قطعات ایمنی و محافظ ضد سرقت خودرو شروع کرده است.

میعاد فجر البرز تولید و پخش محافظ ضد سرقت خودرو در کرج ، شرکت میعاد فجر البرز تولید و پخش انواع محافظ های ضد سرقت خودروها ایران خودرو و سایپا
طراح و سازنده انواع محافظ کامپیوتر خودروها های ایرانی و خارجی
محافظ ضد سرقت زاپاس بند خودرو
محافظ ضد سرقت باطری خودروها
محافظ کامپیوترخورو
محافظ درب خودرو
محافظ کاپوت خودرو
محافظ درب موتور خودرو
محافظ درب  انوع پژو
محافظ درب پراید
تقویت درب پژو 206
ضد خم درب پژو 206
کلاف  206 بند
محافظ کامپیوتر خودروها
محافظ باطری خودرو
محافظ زاپاس بند خودرو
کورکن درب 206
درباره شرکت میعاد فجر البرز میتوانید از طریق وبسایت شرکت که با کادری مجرب و فعال با شعبه های مختلف در سراسر کشور و انجام خدمات به مشتریان عزیز در تهران و ارسال به سراسر کشور خدمات رسانی میشود.

با یک بار خرید مشتری دائم ما برای خرید ایمنی محافظت از خودرو خود میتوانید با مجموعه میعاد فجر البرز از طریق شماره شماره تماس در کمترین زمان مشاوره و پاسخگو خواهیم بود.

هدف ما رضایت کامل شما مشتریان عزیز میباشد . افتخار ما میزان رضایت شما مشتریان است که توانسته ایم محصولات مختلف در زمینه ی ایمنی خودرو شما را بالا برده و رضایتتان راجلب کنیم.

به مدیریت: آقای ببری